Bestelling & Levering

Hoe lang is de levertijd van een artikel?

Montana zonnebrillen (voor volwassenen en voor kinderen)  bestel en betaal vandaag met Ideal,  uw bestelling gaat dan de eerstvolgende werkdag op de post!

Wij werken altijd zo hard mogelijk om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen. Sommige producten hebben echter helaas een iets langere levertijd dan anderen. Lenzen op sterkte bijvoorbeeld zijn maatwerk en hebben een houdbaarheidsdatum dus worden daarom vaak voor u besteld bij leverancier.  Maar ook dan proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te laten bezorgen.


Hoe kan ik een bestelling plaatsen op www.lens4me.nl?

Bestellen bij ons is heel gemakkelijk. Na het plaatsen van de gewenste producten in het winkelmandje word u op een eenvoudige manier door het checkout proces geleid.  U kunt er voor kiezen als klant een bestelling te plaatsen of als gast. Wij adviseren echter om een klanten account aan te maken omdat dit meer mogelijkheden bied.

 

Hoe kan ik een artikel reserveren en later ophalen in de fysieke winkel in Rotterdam?

Helaas is het niet mogeljk om reserveren, wilt u een artikel afhalen in onze fysieke winkel plaats dan een bestelling in de webwinkel en kies tijdens het bestelproces voor de optie om de bestelling in de winkel in Rotterdam af te halen. U mag dan bestelling ophalen en, indien u hiervoor heeft gekozen, deze betalen in de winkel in Rotterdam. Dat is wel zo handig dan weet u zeker dat uw bril voor u klaar ligt in onze optiek.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren kunt u contact met onze klantenservice via info@lens4me.nl opnemen zij zullen u dan verder helpen.

 

Ik heb iets ontvangen wat ik niet besteld heb

Wanneer u contact op neemt met onze klantenservice via info@lens4me.nl dan helpen zij u graag verder.

 

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?

Wanneer u contact op neemt met onze klantenservice via info@lens4me.nl dan helpen zij u graag verder.